Reklamacje i zwroty
Regulamin Zwrotów i Reklamacji
1. Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym sklepie spełniały Państwa oczekiwania. Jeśli jednak otrzymany towar jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji na zasadach wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego, w szczególności dotyczących rękojmi.
1.1. Towar uszkodzony podczas dostawy
W momencie odbioru przesyłki należy:
- sprawdzić jej stan zewnętrzny w obecności kuriera,
- w przypadku widocznych uszkodzeń opakowania – poprosić kuriera o sporządzenie protokołu szkody,
- odmówić przyjęcia przesyłki, jeśli jest to konieczne.
Paczkomaty InPost:
- jeśli paczka jest uszkodzona z zewnątrz – nie odbieraj jej, zaznacz w paczkomacie, że przesyłka jest uszkodzona,
- jeśli uszkodzenie ujawniło się po otwarciu – udaj się do najbliższego oddziału InPost w celu sporządzenia protokołu szkody oraz wypełnienia formularza szkody.
1.2. Niezgodność towaru z zamówieniem / niekompletne zamówienie
W przypadku braków w przesyłce lub otrzymania niewłaściwego towaru, prosimy o kontakt:
- e-mail: atleta@atleta.pl
- telefon: 601 255 903
W wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia oraz opisu problemu (opcjonalnie także zdjęć).
1.3. Wygląd opakowania a reklamacja
Zmiana szaty graficznej produktu, która nie wpływa na jego skład, gramaturę lub właściwości, nie stanowi podstawy do reklamacji. Zdjęcia produktów w sklepie mają charakter poglądowy.
1.4. Procedura reklamacyjna
Aby zgłosić reklamację:
- Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny (dostępny na stronie lub do uzyskania mailowo),
- Prześlij go na adres: atleta@atleta.pl,
- W przypadku konieczności odesłania towaru – zostaniesz o tym poinformowany/a mailowo.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji – zaproponujemy wymianę, naprawę, obniżenie ceny lub zwrot środków.
2. Zwroty – Odstąpienie od umowy zawartej na odległość
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny.
2.1. Warunki zwrotu:
- Termin: 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Towar nie może nosić śladów użytkowania, być uszkodzony ani pozbawiony oryginalnego opakowania (jeśli miało ono istotne znaczenie).
- Zwrotowi nie podlegają produkty otwarte lub używane, jeśli nie można ich ponownie wprowadzić do obrotu ze względów higienicznych lub zdrowotnych.
2.2. Jak dokonać zwrotu:
- Wypełnij formularz zwrotu (dostępny na stronie lub mailowo),
- Dołącz go do przesyłki zwrotnej,
- Odeślij produkt na własny koszt na adres:
Atleta Łódź
ul. Gdańska 54
90-612 Łódź
2.3. Zwrot środków:
Zwrot płatności zostanie dokonany w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki lub otrzymania dowodu jej nadania. Zwrot obejmuje koszty zakupu produktu. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa konsument.
3. Kontakt
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:
📧 E-mail: atleta@atleta.pl
📞 Telefon: 601 255 903
🕘 Godziny pracy: Pon–Pt 9:00–17:00